کیمیا اول
صفحه نخست       پست الکترونیک          تماس با ما              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
با سلام به همکاران وتبریک سال تحصیلی 
برای تدریس نگاره بعد از گروه بندی از گروهها می خواهیم که به نگاره نگاه کنند وسپس از هر گروه  یکی را از  دانش آموزان به عنوان نماینده گروههاانتخابکرده به عنوان نماینده گروه  وسپس به دانش آموزان 5دقیقه فرصت می دهیم که روی  تصویرتفکر کنند ونماینده هر گروه به نوبت نگاره را توضیح بدهند .بعد از اظهار نظر دانش آموزان معلم داستان رااز مفهوم کل به جزء کامل می کند .به عنوان مثال نگاره یک مفهوم کل (خانواده )است که اگر  دانش آموزاناین کلمه را نگفتند در توضیح ها یشان معلم با کشیدن دست دور اعضای خانواده آنها را راهنمایی می کند که واژه کلیدی یعنی خانواده را بگویند وبعد توضیح می دهد .
بعد از این مرحله معلم بر اساس جدول ماتریسی تحول بنیادین هر چیزی که به این نگاره ربط دارد به روش پرسش وپاسخ در کلاس ارائه می دهد .به عنوان مثال نگاره یک در مورد نعمت های خدا مثل میوه ها،
آب ،شب وروز و پدر ومادر با پرسش وپاسخ از دانش آموزان آموزش می دهیم .
بعد از این کارت ها که روبروی دانش آموزان قرار گرفته ،می توانید از دانش آموزان بخو.اهید بیایند پای تابلو ودر دست بگیرند وبر اساس هم آغاز وپایان برای دانش آموزان می خوانیم وصداها  ی کارت هایی  که  اول وآخر مانند هم می باشد را با دانش آموزان تکرار می کنیم تا دانش آموزان با صداهای کوتاه وبلند آشنا شوند .به عنوان مثال (آب ،آزاده )صدای اول (آ)ومانند (امام ،پرچم)صدای آخر (م)می باشد با دانش آموزان می خوانیم ودر این حین صدای آکه مصوت است با صدای کشیده دارد به دانش آموزان می گوییم با کشیدن صدای آویا صدای ب به عنوان صدای کوتاه صدا را می خوانیم . 




نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
          
پنجشنبه 17 مهر 1393





آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
امکانات جانبی
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Mobile Traffic | سایت سوالات